To Win My Love

En tidig morgon idag igen. fast nu vaknade jag för att jag skulle göra det. Jag var precis hos sjukgymnasten, Istvan. han är så go. alltid trevlig och vill de bästa av en. Han stretchade mitt knä, eller min höft och lår. min höft är sten. så det är därför jag har ont. Jag har inte hoppar knä!! yes. så om jag får ont ska jag bara stretcha och sen ge allt igen. enkelt.
sen är det lite cp saker att mitt ena ben är nog längre än de andra m.m.
Idag ska jag in till Lund, och träffa Babe Sara. vi ska köpa matchkläder tills Beach sm som är i morgon. Tiden går så snabbt fram. men vi har tränat mycket. så det kommer nog gå bra. Sara ska se om hon hittar en sport bh som jag har sen ska vi trycka tryck på den så vi ser riktigt coola ut! sen ska jag försöka hitta ett par jeans till mig. och lite sånt !
Igår fy fan vilken huvudverk jag hade, jag hade värsta migrän. och det sjuka var att mamma fick de samma som jag hade haft. så nu fick hon förstå hur jag hade det.
nej, nu ska jag snabbt in i duschen för jag blev svettig efter att ha gjort bentryck! sen ska jag äta lite till.

lyckan
:idag är att det är beach hela dagen i morgon och på söndag
pusspuss / juliaa                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0