tre steg bort

I morgon är det min sista dag på jobbet! Jag är så jävla glad för det. Inte behöva sitta i mat rummet och titta på klockan. Men det bästa är att jag får pengar för det.

Snart är det dags, dags att ge sig iväg till en annan stad. Ett annat liv! Ett volleyboll liv. Jag har varit så jävla osäker dessa dagarna så det är helt sjukt. min mage är uppe i varv hela tiden den vill inte vara lugn ett min. men det är så mycket nu som ska fixat och göras de sista veckorna, eller de två sista veckorna. Packa allt. Och nu menar jag verkligen allt! Säga hejdå till alla (bööö) som jag inte kommer att träffa så ofta. Det kommer bli mycket tårar det vet jag! Men nästa måndag ska vi ta en tur till tivoli, bajs på dig Rebecca (om du läser detta) att du inte är hemma den 13! Men jag hoppas verkligen att vi träffas innan jag åker!

Jag har bestämt mig det gjorde jag redan för 2 månader sen att jag skulle flytta! Men nu är jag osäker, det kommer tårar lite då och då. Men jag hoppas och nästan vet att det kommer bli jättebra. Det kommer bli super kul! Och just det, sen är det NM i September och mina två älsklingar Felicia och Cissi kom också med, så nu har jag någon att vara med under hela NM!

 

Lyckan idag är nog att jag slutar jobba i morgon + alla sms jag får när jag jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0