You And Me Song

Dagen blir att ligga ute i de fina vädret och försöka få lite färg. Jag har varit ute lite men jag blir så trött på det, bara att ligga där. Så jag ska snart gå ner och ut igen och lägga min i skuggan och sova en stund. Jag är oroligt trött. Tränade mkt igår. Först hos sjukgymnasten, sen 2,5h inne och 1h Beach. Jag var ganska död efter det. Jag fick även passa på inne träningen, det var riktigt roligt, och de flesta tyckte det var bra pass. Ute gick helt okej. Jag tror och hoppas det kommer gå ganska bra för mig och Sara. Vi håller tummarna.

Jag har börjat dekorera mitt fotoalbum mer och mer nu. Men det är långt ifrån klart, jag måste bli klar med det känner jag. Men det börjar blir finare och finare.

Nu är det bara 9 dagar kvar, det är otroligt nervöst men det kommer att fixa sig. Allt blev mycket roligare när jag fick träffa Edvin igår i Malmö som gjorde mig gladare och på bättre humör för att flytta. Vi pratade massa om volleyboll. Och Nm. Roligt att träffa han. Saknar tiden lite. Men inte allt för mycket.

 

Lyckan idag : bästa låten på länge You and me song            

pussspuss/julia             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0