en dag

Jag har varit hemma nu i en dag. Jag förstår hur mycket jag har saknat det nu. Jag är verkligen lugn nu. Men jag saknar så klart att ha folk runt omkring mig. Alltid någon att prata med. Och speciellt ELUZ . ingen som kommer och pratar med mig på kvällen, ingen som piggar upp mig på morgonen , ingen som håller mig vaken på kvällen. Ingen Eluz här, men jag får vänta lite till sen ska vi myssnacka på våra rum! Miss you!


Dagen gick ut på att ta det lugnt i mitt hus på vitsippegatan, jag var här hemma till 13. Sen tog jag 141, wow har längtat efter att få säga det. Jag åkte med 141 idag. Och träffade Linn. Vi fikade och pratade och tittade, jag shoppade inget till mig själv. Alla som vill får tro det. Fick även tillbaka mitt bankkort idag. Lycka!


Vet även om att jag saknar Edvino ! Ganska mycket.

Dagens bästa:
att ha volleyboll snack med pappa&mamma. Och att det snart är GP
Dagens sämsta: är ganska långt ifrån mina hjärtan..

POSS Jullan! image46


Kommentarer
Postat av: elin

och jag saknar sönder dig! ska bli skönt att komma tillbaka till dig sen:)

2007-12-20 @ 02:04:20
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0