Fredag bara en dag i veckan


Det är jävligt synd. Men man måste längta efter något! Och i veckan har jag bara längtat efter Fredag och jullov! Jul= Svedala! + att lämna Falköping som kommer att blir ett -.

Veckan har varit lugn och skön, inte hänt så mycket som vanligt. Fast dagen gick ut på att skriv en uppsats, inte det lättaste men det kommer nog gå bra hoppas jag på. Träningen gick bra, inte ont i knäet. Mjau. Gårdagen var mycket mys, teori i en timme och ingen träning, mys mys. Onsdagen som vanligt pyssig dagen tidig kväll, Tisdagen? Hm, ingen morgon träning yeah, fast en jobbig dag, först simmade 40 längder + bad på äventyrsbadet och träning efter det. Buu. Måndagen ingen träning, ingen skola och massa av tårar.

Nu är det bara en hel skolvecka kvar till jullov. Matteprov, dataprov, samhälls redovisning, historia inlämning och italienska! Jadåå. Men kämpa Julia, sen är det hem som gäller.

I veckan fick jag reda på en stor nyhet som jag har varit mycket glad över för! Den 15/2 ska jag Elin, Lisa P, Lisa J, Ida, Cissi, Emma och Sara på KENT i Skövde! Slå det, ja det kan jag. Jag ska på Kent med pappa i mars sen igen!

I morgon är det match kl 14.00 ok! Hoppas att få spela lite. Sen myskväll hoppas jag.

Jag mår bra och jag ska snart hem!

16 december, 3 månader! Puss!

Dagens bästa: det är fredag och jag ska sova tidigt.


Puss julia

 2007-12-07

image42  


Kommentarer
Postat av: Cissi

du är ju så jeffla snygg unge! :)

2007-12-10 @ 15:26:23
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Julia

inte lika snygg som du! och jag lånade din lista :) laddad för ikväll ;);)? PUSS

2007-12-12 @ 16:01:56
URL: http://juliettte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0