jag säger bara det en gång.

Bara tre dagar kvar nu. Längtan är mycket stor. Dagens dag har varit helt okej. Lite jobbig men rolig. Spelade match och vann dem med 3-0 yeaah. Sen träffade jag Moster Mia och Anton. Mia är världens underbaraste. Jag shoppade klart min julklappar och fick lite, och sen tittade vi på en bilduppvisning på Götaplatsen, som var så där. Sen in på Liseberg och där var det mycket fint. Så mysigt, men det var lite för mycket folk.

Kl 20.02 skulle mitt tåg gå hem till Falköping och innan det ville jag ha lite choklad på tåget så jag skulle ta ut lite pengar. Innan Liseberg hade Anton fått trycka min kod men jag hade sagt fel kod till han, så vi slog fel kod två gånger. Men jag trodde att jag hade kommit på min kod nu och skulle ta ut pengar. Fast problemet var att jag inte kom ihåg min kod utan den jävla bankautomaten tog mitt kort :O Just då ville jag döda någon, jag var trött, ont i mina fötter och var otroligt sugen på Choklad men istället får jag beskedet på att mitt kort hade blivit indraget och jag ska prata med min bank när jag ska få tillbaka det. Fy fan säger jag bara! Så sur som jag var satte jag mig på tåget lyssnade på musik och gäspade hela vägen hem.


Lite bilden från ålle och annat kul.  
   

dagens bästa: att jag ska hem snart och ska sova nu när klockan är 22.15.
dagens sämsta: att det inte är som innan mellan dig och mig.... jag undrar och tänker på allt.

Puspsuss / julia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0