jag skulle ta det om jag fick

Ja! Dagen kom igår, äntligen. Jag fick komma hem till mitt svedala. Gårdagen gick snabbt, kyrkan, städa & packa. Fick vara med min underbara pojkvän som även är mycket bra, som gav mig en fin ros. mycket pussas och kramar när jag skulle lämna mitt andra hem! Mycket kärlek även till mitt andra hjärta Eluz, som har haft jobbiga dagar nu innan lovet. men tillsammans är vi bäst!

Så nu är jag hemma och det är underbart skönt. Det som jag mest hade saknat var ju att bara vara i ett hem! att inte bara behöva sitta i mitt eller någon annas rum utan nu kan jag vara lite vart jag vill. I vårt nya kök om jag vill det ;) eller i mitt nya rum, som jag inte är glad över. Jonte har tagit mitt andra rum för han skulle få plats med sin nya tv. som jag är ganska avensjuk på ! men pengar och Jonathan är bra vänner, tänk om jag med kunde ha en sådan bra vän... men det har jag, jag har Linn. ska träffa henne snart, hon slutar kanske halv 3 så jag åker in med bussen vid 2. sen blir det myspys i storstaden.

Nu är det 19 dagar kvar tills jag ska till Falköping igen. så jag ska ta vara på tiden så mycket jag kan! fast även om jag saknar Falköping lite nu, här hemma är det svin kallt! buuuu. sen är det för tyst här. men jag ska vila ut mig och bara älska läget. och inte sakna edvin för mycket.

Pusspuss // Jullan.

Kommentarer
Postat av: elin

åååh jullan mitt hjärta! :)

2007-12-19 @ 22:40:55
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0