jaja

så nu är julafton över (: eller snart. Det var som det brukar. mycket mat, mor & far föräldrar lagom roliga. pratar hela tiden och tävlar om vem som har det bäst! och jag förstår verkligen varför de pratar så mycket. tänk att bara sitta hemma och bara prata med varndra hela dagarna. man blir trött på varandra, så när de träffar andra person då jävlar ska det snackas! men jag svara artigt ja eller nej på frågorna jag får.
Julklapparna blev ett Ok idag,eller efter jag hade hört vad min loverboy hade fått så var det inte så mycket att hurra för.
jag fick alla min pengar som jag ville ha, och min parfymer som jag hade önskat mig. men ingen singstar :/ buuu. men det kan jag leva utan!
så pengarna blev ett extra + för men jag vet att dem kommer att försvinna lika snabbt som de kom till mig. 600 kommer att gå till en BRA plattång. som jag bara måste ha för jag skämms för mycket för att låna lisas och kattas mer! ni slipper att låna ut den brudar!
sen de andra pengar som blir över gå till nya kläder, lite nya outfitter. håller på att tänka på vad jag verkligen behöver för att förnya mitt liv! och jag ska vara sparsam men ändå inte för snål utan köp allt billigt så ser vi vad vi kan hitta på :) lite klipp och sy har ingen dött av.

nu saknar jag falköping. jag saknar alla. saknar eluz och mina pratstunder, och det är bara vi som kan prata så mycket skit och snusk + hemlisar! saknar sofia, skitsnackare nr1. saknar de flesta! och jag saknar så klart mitt lilla hjärta! han som kommer till mig efter träning och är död ! antligen jätteglad för det gick bra för han på träning eller sur för det gick skit. men alltid lika mysig!

nu blev det här ett lång inlägg, men ganska bra ändå!
det kommer snart bilder från julafton. men jag var inte snygg i år på julafton, lagom skabb!

ha en fortsatt trevlig julafton av de timmarna som är kvar för det ska jag ha!

dagens bästa: jag är din älskling!
dagens sämsta: jag är alltid trött och rastlös! + att jag längtar för mycket till GP!


Puss Jullan!♥ kom på att det är mitt nya namn, fast det håller inte pappa med om, för mitt namn för han är snuttan eller snutte!

image51

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt mysig julafton, :)

2007-12-24 @ 22:33:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: elin

ååååh min jullan!

2007-12-25 @ 13:49:07
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: elin

men snart är det GP! då syns vi min sötnos:D saknar dig som fan..

2007-12-25 @ 13:50:04
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0