klart

Jag är fortfarande rastlös. Men det blir kanske bättre länge fram, när julen kommer!

Jag tränade lite igår, men pappa. Det blev teknik, anfall och försvar. Men det var ingen höjdare. Jag vill just nu sluta på volleyboll mer än någonsin! Jag sög ap röv! Och nu menare jag det. Fast försvaret gick bra fick lite ny teknik att tänka på , men jag vet att Martin kommer att ändra på det när jag kommer upp igen. Men jaja. Jag trivs bäst med Pappa!!

Sen på kvällen blev det myspys men tjejerna. Bakade pepparkakor och annat julgodis. Lagom jobbigt och lagom tjockt. Men trevligt värre.
 


Dagen blir en överraskning av mamma, har ingen aning vad som väntar resten av familjen men något bra hoppas jag,


Jag saknar dig mkt! Lite för mycket.


Dagens bästa: jag tänker på dig.

Dagens sämsta : jag måste vänta tills i morgon för att få shoppa...


POSS JULLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0