mycket

Gårdagen gick ut på att vara i sporthallen från 8 på morgon till 7 på kvällen! Helt okej! ( som vi säger elin^^)

Vi var fyra anmälda lag till U19, vi vann lätt alla matcher så det var inte så kul! Men det var mest en träning för mig. Så det var helt okej, fick träffa alla roliga människor som är med i svedalavolley! Puss på er, och jag saknar er!

Jag servade bra, fast även om jag gjorde övertramp typ femtontusen gånger. Så var det en bra träning till GP!

Fick även gå center! Hjälp har ju inte spelat det sen ett halv år tillbaka! Jaja, ( även som vi säger )




dag mår jag inte bra! Har lite feber och ont i magen och huvudet. Lite tycka synd om jullan ont !

Kanske ska in till Malmö om min bror ger med sig att han vill ha kläder! Och att mamma åker in med oss två.

Jag måste köpa något till tills i morgon, har inte alls kommit på vad jag ska ha på mig illa illa!



Jag saknar allt just nu!

Eluz

Sofia

Edvin

Morgnarna

Kvällarna

Skvaller


Kommentarer
Postat av: elin

jag är också lite småsjuk idag.. men jaja! det är helt okej! XD hahaha miss you alot

2007-12-31 @ 14:59:05
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0