när det ska vara bra.

den här dagen började inte bra. Jag har jättehungrig när jag vaknade och ville åka och köpa knäckebröd men som sagt hade jag inga pengar. Så jag fick skramla fram lite mynt, tog Matildas cykel till Ica och köpte mina knäckebröd och en juice. Fick det för 12 kr, hon som var i kassan glömde slå i knäckbröden. Sen cyklar jag hem, men kommer samtidigt på att jag inte har ngt kort med mig! APA! Knackar lite på dörren men ser sedan lisa J i tvättstugan, YES! Sen går jag upp och ska börjar att bre min mackor men vad gör jag då! Jo, jag tappar alla knäckebröden. Halva paketet går i sönder. Ledsen som jag är äter jag smulorna för jag var så sugen på knäckebröd,

klockan går och jag tar det lugnt börjar plugga lite lätt. Men så ringer min mobil, och det är självaste Martin Karlsson som vill prata med mig. Jag skulle funktionera idag, men hade bytt med josse och det skulle vi så klart inte glömma att ändra, nej förlåt förlåt, men sen säger han att det är fler som inte stämmer , Lovisa är inte här och Sofie står där men det ska nog stå Sofia och han vet inte om att de vet att de ska föra det. Så då säger han att jag ska fixa 5 stycken som ska funktionerna idag. Jah tänker jag. Jag har så jävla mycket att göra idag, men visst jag ska göra det. Och det är bara inte det, men det är kattas ansvar att fixa funktions  listan, inte jag. Jag orkade inte så jag fixade det lätt och snabbt. Så nu är det bara att börja att plugga på engelskan, har prov i morgon ingen lycka precis. Sen måste jag börja städa och packa lite lätt. Åker hem på tisdag ju :D


3 månader idag.


Dagens bästa: jag har en bra pojkvän, och nu är det bara två dagar kvart!


2007-12-16

Pusss / Julia.


Kommentarer
Postat av: cecilia

sötunge! inte visste jag att du är ett sånt stort fan av knäckebröd ;P

när åker du på tisdag förresten? :o
pussss

2007-12-16 @ 19:04:47
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0