puss på det här?

Har du pojkvän/flickvän? Jaaa, en söt liten skit (:

Är du kär? Mer än kär.
Hur tidigt stiger du upp? Om jag börjar kl 8 går jag upp 06.45 annars lite olika.

Vem/vilka vet mest om dig? Linn!

Gillar du att slåss? Det är bäst
Vad ska du göra ikväll? Bli av med mitt mag ont och feeesta (:
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Magen och knäet..
Är du bra på att måla? Hahaha långt ifrån!

Vem kramade du senast? Hm, kanske min pojkvän eller Lisa P
Vad längtar du till? Tills ikväll och tills på tisdag!!

Sparare eller slösare? Slösare (A)
Bio eller promenad? Det beror på, bio är kul med promenad mysmys.

Är du kittlig? Ja, lite kanske.
Rädd för insekter? Buuu ja, myror speciellt!
Anser du att du är stark? Långt ifrån, fast det har blivit bättre !
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min moster ringde mig och muntrade upp mig.

Vad gjorde du kl 8 i morse? Vaknade.
Vad har du druckit idag? Mjölk, vatten och te
Vad var det senaste du åt? Knäckebröd med ost
Vad var det senaste du köpte? Hm kanske lite mat eller klänning tills ikväll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, kärlek tar tid.

Favoritklädsel? Festkläder, när man är som snyggast och i bäst tillstånd.
Vad gör dig glad just nu? Att det kommer bli en lycka kväll, får jag hoppas.

Höger- eller vänsterhänt: höger så klart.
Humör just nu: kan nästan inte stå för min mage och mitt huvud är en vattenmelon humör.
Sommarplaner: bara en massa beachvolley!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att vara bäst på allt (;

Gillar du att sjunga? Om jag hade varit bra på det så hade det varit kuligt.
Vad längtar du mest efter just nu? Att få komma hem och mysa med edvinoo + kvällis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0