som bara jag säger, jaja.

Ojdå. I morgon är det julafton. Har inte alls tänkt på det förrän i dag, det känns som om jag bor hemma igen nu. Att jag går i 9an igen. Att efter jul ska jag till Centralskolan igen och inte åka tåg till Falköping.

Julklappar är lite överskattat för vår del i min familj. Lite tråkigt. Jag kommer bara få pengar, lagom kul. Men jag vet att jag behöver nästan det mer än att jag får en massa prylar som jag inte använder.

Sen efter jul blir det bara shopping som gäller! Inget mer att sitta hemma och vänta på att tiden ska gå , utan ut till Malmö och köpa sönder hela staden! Just så känner jag just nu, har inte shoppat på evigheter.


Dagen blir att vi ska till Vellning kl 6, bort bjudna. Lagom tråkigt!

Morgon dagen julafton. Och jag ska inte förvänta mig något bra eller dåligt utan bara ta det som de kommer.


Jag sitter även att läser i min bok om dåliga vitsar. Som jag fick av sp sara här om året.


Det var två älgar sin var ute och flög då den ena frågade:

"Älgar kan väl inte flyga?"

Då svarade den andra:

"Nej, men jag har röda kalsongen."


Dagens bästa: ?

Dagens sämsta: långt ifrån det bästa!

Poss Jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0