Andetag

Det har blivit bättre i foten. Men jag hade feber igår och ont i magen. Så idag blir det att vara hemma från jobbet, men just nu känner jag mig bra. Så klart får jag kuldkänslor att jag inte gick till jobbet i morse. Men jag får jobba resten av veckan istället. jag behöver dem pengarna! till nya julia. Jag ska kanke köpa en kamera. eller betalla halva till pappa. men pengarna kommer mest att gå till kläder tror jag. Jag ska köpa på mig lite innan falköping. För om en månad bor jag i falköping. en lite månad. Jag ryser till varje gång jag tänker på det eller om någon nämner det.
lyckan idag ? att jag är påväg till att bli frisk kankse?, det såg långsamt fram. men jag måste blir frisk!

Puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0