det börjar alltid bra.

Nu har jag gjort det igen, inte skrivit på 100 dagar. men jag ska verkligen förbättra mig lovar och svär!
det har hänt mycket, vet inte om jag orkar berätta om allt, men lite.
Avslutingen och balen var bäst! det bästa i juni! och det bästa i hela grundskolan! vi började med att avslutingen i skolan. tjejerna i klassen sjöng forever young och killarna spelade. det var så fint! eller rockigt om jag ska säga så ;) betygen och allt var jag helt okej nöjd med, mycket bättre än vad jag trodde. det kom någon tår när vi skulle säga hejdå, får alla . även lärare. och mentor erik gjorde det inte bättre när han sa att det skulle vara sista gången vi satt här och var en klass, allt skulle förändras när vi gick ut ifrån klass rummet, för då skulle inte 9G finnas något mer. Då tror jag att dem flesta grät.
balen det bästa, mkt skratt och dans. efterfesten, mysigt värre + att jag var helt död, jag har ont i fötterna och var trött. sov en lite stund på dannes arm. blev mysigare efter varje halvtimme =) pussar på dig <3
efter den dagen var det att packa och ta det lungt för sen var det falköping som gällde. flicklandlagslägert, jätteroligt! Jonas hård äger allt! varför varför varför kan du inte börja på gymnasiet som tränare! ??
efter lägert till Mallorca! Efterlängtade mallorca. varmt och skönt! familje mys.
sen efter en vecka i sol var det hem till kalla skåne och åka till Halmstad. vi höll tummarna för att det skulle bli toppen väder, men det räckte inte med våra tummar det blev regn varje dag :/ det regnade mer än någonsin i halmstad sa de! + att det spelades årets första beach tävling för året! HJÄLP, va dåligt det gick ! men de var första för året! sen bar det hem och nu sitter jag här och tar det lungt lungt. Jag mår inte bäst heller. är trött och nere. skulle behöva många kramar av sara linn rebecca och johanna just nu! men var är ni? inte hemma :'(
kommer mer sen
 
Pusspuss / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0