det händer alla, det vet alla.

nu har packning börjat till falköping. lite jobbigt, det går så mycket i mitt huvud just nu. är ledsen hela tiden. jag vill verkligen inte förlora att jag har påbörjat. men det kommer gå bra. men jag är orolig som alltid , hur det kommer att gå och hur kommer det att vara när vi flyttar upp där? jag är så rädd för jag ska göra fel. men det är jag alltid. jag måste skaffa självskänsla! att veta det gör inget om jag gör fel, alla gör fel. ett lite fel har alla gjort någon gång. det är bara att göra rätt nästa gång ! enkelt! men jag vill inte göra fel från början, jag vill ha kontrol på allt , vet hur och när allt händer! planera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0