En liten tår.

sitter här och små gråter lite. är ledsen för att jag inte vet nu om jag vill flytta? jag vill inte lämna allt bra. men jag vill även upptäcka det nya! veta vad som finns utanför svedala, utanför skåne. men jag vill inte lämna er! min vänner min familj mitt hus, min katt, mitt roslätt! mitt liv!
jag är ganska bra för att fälla tårar, men just nu är det enklar än vanligt!
jag vill inte idag, men i morgon vill jag! men vill jag om en månad?
jag vet inte varför jag är så ledsen, varför ska jag gårta när jag har det bra? om jag nu har det så bra som jag själv tror?
men flytten kommer att gå bra, jag måste bara övertyga mig själv att det kommer gå bra! enkelt och snabbt. att det kommer bli lyckligt till slut!

Jag älskar er<3 försvinn inte ifrån mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0