In God's Hands

idag började jag jobba. jobbigt värre, för just den här veckan skulle det bli fint väder. och just nu tror jag att jag har svinkoppor. så det är  inte så speciellt roligt att jobba när det kliar och man ser helt miffad ut för man har för mtk smikn på sig för att täcka alla utslag. men det bästa är att jag får pengar för det! så i morgon när jag vaknar (05.45) ska jag tänka, du får pengar julia! du kommer att få pengar för det!
har så jälva ont har skoskav, fick det först på rocken och nu efter en hel dag på jobbet så är mina fötter döda.
Jag tog ansvaret på mig att riva ut de nya prislapparna och sätta upp dem. det jobbiga är att det är ca 8000 prislappar som först ska rivas ut och sen sättas up. + att jag inte inte än vet var allt finns, så jag ska först hitta varan bytta ut lappen och sätta dit en ny. men det är lika roligt som att stå ikassan.

lyckan i dag är Nelly Furtado och att jag ska gå och lägga mig nu & klockan är inte 21 än.

dagens bästa : In God's Hands - Nelly Furtado 


sov söt (:
kram&puss / julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0