katten säger ?

Jag är klant. Jag har stukat mig fot, men jag vet inte hur eller när. bara att jag fick jätteont i foten och den svulnade upp. ajaj.
I morgon ska jag till vårdcentralen för att på medicin för mina utslag. och jag är helt säker på att jag kommer att få ta sitck i fingert! och alla som känner mig väl vet att jag inte klara av sprutor eller något såndant. jag får panki och svimmar ( som jag har gjort två gånger på vårdcentralen. )
annars på jobbet var det jobbigt som alltid, klockan är verkligen inte min vän. den rör sig aldrig. jag går bara och bytter ut prislapparna. och nu är det inte en sån roligt tryck sak som de har in mataffäre, nej jag ska först riva ut lappar och sen hitta varan och sen sätta ut lappen. omöligt för mig! jag vet inte vad allt finns i affären än ? jag vet inte vad allt är? eller vad det heter? som vad är en muff för er? det ska jag säga er, det är en sak man ha när man ska bygga i avlopp, kostar kankse 35kr st. idag tror jag att jag bytte alla prislappar på alla skruvar! fy fan jag hatar den just nu! men jag tänker varje gången det går dåligt och trögt, julia du får pengar för det! ibland känner jag bara för att svimma för att slippa lite av tiden. men då kommer jag senare på att då får jag inga pengar. buubu.
men nu ska jag lägga mig kl är bara 20.18 men jag är dö! har lagt all min kraft på att ha ont i foten och att inte klia mig på mina utslag!

 min fot, som gör ont ont ont ont! och jag är en klant som inte vet när jag stukade den :/

kram&puss / juliajuliajulia :)
lycka om en månad flyttar jag :) lycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0