Om du lovade att ändra dig och bli normal

nu är det så här att det bara är några dagar kvar till sommarrocken. och jag är lite nervös. men när är jag inte nervös för något? jag är orolig som alltid. vad kommer att hända där? hur kommer det vara? kommer allt vara som innan? vem kommer man att träffa ? dem man älskar eller dem man hatar? hm, många frågor som går i mitt huvud som alltid. men det blir alltid bra till slut.
idag har jag varit i malmö, hittade ett par byxor på rea. helt okej. annars har jag tagit det så jättelungt för det är sommarlov och jag har lärt mig att man ska vila på alla lov och ha det skönt!
elin skulle ha kommit ner, men det gick inte. hon var tvungen att jobba. jobbigt värre. jättesynd för jag ville verkligen träffa henne! men det kommer fler gången hon får komma till falköping och träffa mig där.
i morgon kankse det blir Båstad om det blir fint väder. titta tennis men min familj. trelivgt värre.
men just nu är det mycket lycka!
för allt ska vara perfekt tills på fredag.
+ att det inte blev någon beach, men det kommer fler gånger som alltid! i min ögon!

kram&puss julia
 
Älskar dig neo<3image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0