Precis när mörkret tändes upp igen

regn och lite till regn idag. har fixat min biljett tills rocken. 450 kr för alla dagar, blä var dyrt! man kan lika gärna stå utanför och lyssna och se lite av artisterna. men det vill man inte. man vill ha närheten av alla vänner & alla andra svedalabor som bara går på rocken även om dem hatar banden. för om man bor i svedala är det ett måste att gå på rocken även om man inte gillar banden.
packat ner lite kläder idag. jag börjar tidigt med detta. men jag vet att jag inte kommer att hinna göra allt detta sen.
wow snart är det min dag. den 20 juli fyller jag 16 år. får se hur den dagen blir då. kankse som alla andra. ingen är hemma så man får fira min födelsdag långt efter den 20 juli.
jag har inte träffat min babes på snart 4 veckor, lite sorligt. men som tur är att jag får träffa alla redan i morgon kanske.
vilken lycka
+ att jag gjorde sommarträningen idag, jag cyklade i motvind och det var jobbigt som tusan. men ska man blir bra så ska man

kram&puss julia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst? har du ingen egen vilja elle? man går väl på konsert om man vill? inte bara för att alla andra ska gå? dåligt självförtroende eller?
Om man vill bli bra? i vadå? volleyboll? ska man cykla då? ofta?

2007-07-12 @ 12:09:10
Postat av: Anonym

men jag vill jättegärna gå på rocken ! det är det bästa! ja, man måste ha Kondition för att spela volleyboll. och snälla skriva vad ni heter. / julia

2007-07-12 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0