tre dagar borta

Nu var rocken klar för i år. Ganska skönt! Men det var otroligt roligt i år. Alla sköna människor som finns runt omkring mig! Som jag inte kommer att träffa så mycket mer var det roligt att träffa och få vara med tre hela dagar.

Och dig som jag redan bara träffar en gång om året. Om du inte ville vara med mig varför sa du inte bara de? Du var min första kärlek och jag kommer alltid att ha känslor kvar för dig! Det blev inte så lyckat med dig som jag trodde det skulle bli. Men jag hade roligt ändå!

20 år av mys, står det på bandet! Och det är verkligen mys att vara på sommarrocken!

The ark & Timbuktu jättejättejättebra! Men inget slår förra året! När Håkan Hellström var här! Joddla med siv är alltid lika bra!

Dessa tre dagarna gick snabbare än va dem brukar göra. När man vara där igår och såg fyrverkerierna så kändes fel! det ska inte ta slut redan, lite till. Men nu är det bara att vänta tills nästa år! Och nästan år ska det vara ännu roligare och mkt mysigare än de andra åren!
Kram&puss // julia

                      



Kommentarer
Postat av: josse

jag trodde inte du gillade joddla :S :P

2007-07-25 @ 12:35:45
Postat av: julia

jag har alltid gillat dem

2007-07-30 @ 06:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0