Alternativet är att gå

image13

Tacktacktack, till den som kom på helgen!

Har precis kommit hem från jobbet. Åkte direkt från skolan med mormor till Anderslöv och började jobba. Sen åkte jag hem, och sen så klart ska jag alltid ha otur. Mamma kunde inte hämta mig vid Mcdonkan. För vi har ju bara en bil just nu. Så det var bara att börja gå, gick i en halv timme tror jag. + att jag var ut hungrig. Och inte nog med det, precis alla, och då menare jag alla! Grillar idag . Så där gick jag varm och trött och hungrig och tittade på alla som grillade och åt god mat.

Idag i skolan, tittade vi på vår film / dokumentär som vi gänget hade gjort. Den blev mycket bra, synd bara att inte vi kunde få ett bra ljud. Det kommer vara ett bra minne till senare i livet. Hoppas på ett bra betyg för filmen.

  Bäst just nu : cara mia (Aucoustic Version )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0