tomt

snart är det slut. sommaren kommer snart, skolavslutingen. allt har gått så fort. känns som om jag precis började skolan för 3 år sen. men tydligen inte. snart flyttar jag. Jag flyttar snart! ifrån min vänner. till mina vänner. Det känns så sjukt fel att flytta, fast på ett bra sätt. jag börjar om på helt. inget trams.
Skolan just nu är stressig, jag springer runt och fixar allt. maskeraden, bilden ska vara inne, (jälva cp fåglarna), avslutningen, uppträdet. balen , för och efterfesten. allt måste fixas. men det är bara skoj. I morgon är det sista dagen på 9an i hela mitt liv. för på måndag och tisdag ska vi  ha genrep m.m inför avslutningen. det kommer bli sorgligt att sluta och att säga hejdå till alla. men det blir ett bra avslut av dessa tre åren tillsammans.
Vilken lycka.
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0