att skratta är kul

Jag visste att jag snart skulle få kallelse till Landlaglägert i sommar. Och det fick jag. Men jag fick inte till Flicklandslag lägret utan till Pojklandslags lägret. Det är ganska roligt. Först trodde jag att det bara var jag som hade fått de, för jag har alltid otur när det handlar om volleybollen. Men sen snackade jag med Josse och hade fått desamma och alla de andra tjejerna. Men det har nog blivit ett stort fel, får vi hoppas.

Det ska bli jätteskoj att komma upp dit och träffa de flesta och ha skoj. Och träna och träna. Men det kommer att vara jobbigt att se dig där. Som det alltid är. Att ha dig i närheten när det inte är vi. Men jag ha ju mina andra vänner där så klart. Och vi får nog se mer på lägenheterna då. det kommer blir skoj att börja på gymnasiet med alla underbara volleybollare.

                                      En bild på ganska många av oss, men jag hatar de bilden på mig.
                                                              men de andra är bra på alla söta
                                                                        volleybollare <3
                                  

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0