början är nästan alltid bäst.

Nu har jag äntligen börjat på mitt musikarbete som jag bara har skjutit upp hela tiden. Först viste jag inte vad jag skulle skriva om. Men nu så valde jag Grease. Jag har ganska mycket att skriva om. Fast det tar slut lite då och då. Men jag har ju sett både filmen och musikalen så det ska nog inte vara så svårt får vi hoppas på. Kanske höjer mig lite till i Musik. Skulle verkligen behöva de!. Skolan är verkligen skit just nu. Så mycket att göra klart nu. Ge de sista nu, att inte tappa sig. Men det känns så skönt att ha börjat på musikarbetet nu. Och det kommer nog bli ett bra resultat.  

image5

Kommentarer
Postat av: niniisss

jag eelskar grease :D

2007-05-21 @ 12:48:22
URL: http://www.ninig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0