Dagens dag.

Idag har jag inte mått så bra. Har ont i huvudet och halsen och är allmänt trött. Det är åska i luften så det är därför jag har ont i huvudet. Sen halsen vet jag inte, det bränner verkligen. Sen gör inte värdet det något bättre. Det är en skit dag idag. Har redovisat no klart. Och lämnat i engelskan, så nu är det bara musiken och so kvar.

Det regna ute, och det är en allmänt tråkig dag inget speciellt kommer att hända. Jag orkar nog inte, ska jobba i morgon tror jag. Beror på hur jag mår.

En sådan här dag så vill man bara sitta vid datan och lyssna på Kent musik. Kent är verkligen jättebra. Har fått tillbaka mig kärlek till den musiken nu!
 image10 

Vapen & Ammunition

är helt klart bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0