En sak för mycket.

Nu känner jag mig liten igen. Jag vet inte vad du gör nu eller vad du gör sen. Jag vill ha kontroll över dig nästan. Vet vad du skriver till henne, säger till henne. Är det lika fint som när du skrev och sa till mig? De är det jag vill veta, veta om du ha börjat tycka om henne. Tycker du om henne mer än vad du tyckte om mig? Kommer det bli ni? Kommer det att vara bättre än vårt
förhållande?
Det är så mycket jag vill ha reda på , lite för mycket kanske. Men jag kan inte fråga dig allt detta. Jag vill inte få reda på allt, inte från dig. Jag vill ta reda på det själv. Men jag känner mig så lite, en lite julia som inte kommer ut ifrån sitt lilla skal. En julia som inte  kommer att  få en chans till. Jag kommer nog aldrig att få chansen på dig igen. Och jag vet inte om jag någon gång kommer att få chansen att berätta för dig att jag älskade dig.
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0