Gå din väg

Idag mors dag. Var ute och åt med mor och far föräldrar. Jobbig som alltid. Men det är något som måste göras, för jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Sista dagen på helgen och jag har mest sovit bort helgen och varit sjuk. + att ha shoppat upp halva inkomsten den här månaden. Illa illa. Men jag vet att jag inte kommer att ha tid till det sen så jag gör det nu istället. Sen har jag biffat med tränings programmet vi har fått av gymnasiet som vi ska göra fram till lägret, och jag har inte varit så flitig med det så jag gör det så mycket jag kan nu.

Det är 10 skoldagar kvar nu, så det är bara att ligga i och göra sitt bästa. Redovisning i So i morgon om 90-talet. Ska berätta om musiken och idrotten och nöjen på 90talet. Så det kommer att bli mycket snack om Spice Girls och andra popband. Det kommer säkert att gå jättebra. Sen på onsdag Na i matte, sista delen. Muntliga med Johanna och Sara. Stackas Johanna att det skulle bli på hennes födelsedag då. Sen efter det är det inte så mycket kvar av det sista året i grundskolan. Så tio dagar är inte så värst mycket. 2 veckor nästan. Jag hoppar nästan var glädje. Sen är det sommarlov , det alla väntar på nu. 10dagar kvar av allt.
 

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0