kommer att vara tomt.

Jag kommer att vara den som lämnar. Det kommer att vara jag som får säga hejdå, ta farväl till alla minnen. Veta att jag inte kommer att träffa dem jag älskar lika ofta som nu. Det kommer vara jag som er mig av. Jag kommer att lämna er. Att få ta farväl kommer inte att bli det trevligaste jag får göra precis, att få veta att jag inte kanske kommer att få se dig något mer eller att jag kanske inte kommer att få träffa er igen. Men min tid har inte kommit än. Jag kommer aldrig att lämna min nära & kära. Även om jag ska vara i väg i 3år , så kommer jag tillbaka. För jag skulle aldrig kunna lämna dem jag känner nu. Jag skulle aldrig få för mig att säga hejdå för alltid till mina underbara vänner och familj. Jag tar en paus från det vanliga livet och börjar ett tränings liv. Sen kommer jag tillbaka och jag kommer att älska er lika mycket som jag gör nu. Det lovar jag er.
  image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0