Tiden försvinner

I onsdags började de ?lilla lovet? och under de lovet så var jag i Ljungby, jag åkte upp på onsdagen och åkte hem på fredagen. Jag var hos min underbara vän Elin. Elin som jag tycker ska komma in på volleybollgymnasiet. Elin fyllde 16 år i torsdags, så det blev tårta och presenter då. Sen tränade vi, jag tränade med Ljungby. Och fy säger jag. Det var fys och vi sprang och sprang typ hela tiden tyckte jag, och att springa är inte det jag är bäst på precis. Så det var mycket jobbig träning. Men jag hade inte tränat på två veckor så det kan ha varit de med får vi hoppas. Sen kom jag på att jag få nog variera min träning lite mer.

Det blev en lite fest på onsdagen, +lite mys på kvällen men lite olika vänner. Ögonkontakt är jag ganska bra på att få. Och speciellt med det andra könet. Sen på fredag åkte jag hem efter att ha ätit jordgubbar och spelat lite Beach. På tåget sen satt jag vid en man från Indien., så jag fick snacka engelska med han. Och förklara vad det fanns att se i Malmö.
                                                        Jag älskar dig Elin <3
 

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0