Allt mycket värre

Ibland förstår jag inte mig själv. Gårdagen började jättebra, men slutade skit som det brukar göra! Jag klarade mitt samhällsprov mycket bra, fick högsta betyg på historia inlämningen och jag var mycket kär och solen sken. Men allt jobbigt väntade, att plugga hela kvällen som jag inte skulle klara. Jag har redan bestämt mig tydligen. Var hos Göran en stund men det hjälpte inte så mycket. Kom hem pluggade ingen här utan träffade Edvin, och allt annat folk. Men det slutade med att jag fick panik för jag inte hade pluggat och allt gick ut över Edvin, och det skullen inte det ha gjort, vet att det blev fel. Så jag säger förlåt igen Edvin. ♥♥

Sen idag fick jag feber inatt, jag kunde inte sova..  och mitt huvud är så stressat och det är bäst att stanna hemma för jag vet att jag inte hade klarat en dag i skolan såhär.

Så nu ska jag försöka plugga, eller åtminstone sova. Jag har ingen ork! Sen ska jag gå och köpa godis för att komma igång!


Lyckan idag : Jag kan verkligen inte komma på någon just nu, förutom att jag tycker om Edvin. Och att det snart är jul!


Kommentarer
Postat av: en undrare

e du alltid sjuk elle? du verkar ju aldrig va i skolan... :S

2007-11-15 @ 20:14:19
Postat av: julia

Du som är undraren kan säga vad den heter så kan jag berätta;)

2007-11-16 @ 09:29:04
Postat av: undrare

eftersom jag e den enda som har läst din blogg nån gång så borde du berätta för o öka efterfrågan...

2007-12-08 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0