det är bara så

Det blev ingen träning idag. Vet inte vad det är, men mitt huvud gör så ont. Mamma trodde kanske på järnbrist men då vet jag bara själv vad jag ska göra åt det.

När jag är sjuk, (som är ganska mycket) så tänker jag lite för mycket på allt. Ganska jobbigt men det går bra. Det är bra att tänka, låta tankarna gå runt. Men inte för mycket. Det har jag lärt mig. Att låta bli att tänka för mycket. Något som jag inte är bra på, och det behövs förändras.

Pluggandet går ju sådär, orkar inget med mitt huvud. Statsskicks på onsdag, kan lite av det, men det är ganska lugnt har hela kvällen + i morgon. Så det är bara att kämpa.

En sak som jag tänkte på, var att detta är som en saga. Att bo här att gå i skolan här att ha det så bra som vi har det, fast även ha det så dåligt som vi kan ha det ibland. Det kommer ta tre år för oss att lära oss att älska detta och att hata detta. Och det har redan gått ett halv år av dem tre åren. Det är ganska otroligt. Helt underbart, det går bra för alla. Det är så roligt. Fast stunderna finns när det är skit. Det vet vi alla, men vi vet när man ska trösta eller ska ta ett steg tillbaka. När man ska skratta eller skälla. När vi ska älska eller hata varandra♥


Lyckan: den fortsätter, inget har ändrats, men dagen är inte slut! men jag är lycklig för jag har fina vänner och underbar pojkvän
och att jag vet att du är så falsk det är inte sant!
Pusspuss / julia                             snö i falköping, mums  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0