flera dagar går

Migrän är det som gäller nu, fast det börjar klarna upp nu. Tack! Har somnat 9 hela helgen och även igår kväll. Men nu efter en promenad och lite tacos mår jag lite bättre, men det är fortfarande tjockt i huvudet. + att jag är över stressad. Prov på onsdag + muntlig redovisning av min bok som jag läste ut idag. På fredag prov Italienska och inlämning av boken. Buuu, men kämpa kämpa så väntar det något bra. Helg!

Idag ska "Johan" från BF ringa mig och säga om jag får en intervju med BF lärarna , eller om jag får söka om nästa år. Som jag dock inte tror jag vill ? om jag inte får en plats nu så skiter jag i det. Trodde aldrig att det skulle bli så svårt. Men jag kan alltid söka men inte behöva tacka ja till det.  

Ska försöka sova en stund nu och sen plugga och sen dra mig ner till träning och se hur jag mår då!

Och jag fattar inte hur du tänker ? varför ska du bryr dig? jag sköter mitt och du sköter ditt.

Pusspuss / julia

Lyckan idag : hade fått ett fint sms när jag vaknade idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0