Liten


Dagarna går framåt. Träning mat sömn, tårar skratt. Positivt negativt. Allt händer här. Just idag har det inte hänt så mycket för det är bara jag som är vaken av alla här tror jag, eller jag har varit vaken sen kanske 8. men jag somnade även  vid 9 igår, för mitt huvud gör ont som aldrig förr. Så det går sådär. Det har även blivit mycket snö här.

Gårdagen var helt okej, mamma har varit här nu sen i fredags. Pratade volleyboll igår och tittades volleyboll. Lite små bråk men Edvin, men det löste sig som det alltid gör. Och jag har bestämt mig nu tänk inte för mkt, och tyck inte för mkt Julia.

Dagen blir som går dagen, fast mer plugg idag. Har läs hela morgonen nu i min bok. Och måste läsa ut den idag. Sen titta volleyboll och kanske en träff ikväll om det blir så bra. Annars pluggkväll, och försöka få av med min huvudverk.

Dagens lycka: fint väder kommer kanske mer lycka sen om vi har tur!

Pusspuss / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0