när jag är klar

karaktärsvecka  är slut nu. I morgon är det fredag och det är mycket skönt. Har inte gjort ett piss i skolan den här veckan, har mest myst och skrivit mycket och det är bäst tycker jag.

Kalle undersökte mitt knä idag, inte hoppar knä. + i kanten på det. Men jag var för svag sa han, ska bygga upp muskler runt knäet men det visste jag redan. Dagen har varit mycket mysig, inte gjort så mycket. Lätt skoldag, träning okej. Kvällen mys med edvino, mycket prat om gamla minnen. Åt lite glass med. Så dagen har varit mycket bra, en bra torsdag.

Fast jag är riktigt trött och klockan är redan halv 11 snart, så snart blir det sängen. Ska bara bestämma mig vad jag sa ha på mig i morgon i skolan. Den stora frågan innan jag går och lägger mig, fast jag kommer bara ha en lektion i morgon så det är inte så mycket att klä upp sig precis.


Dagens bästa: idag känner jag mig lite busig ! puss på Lisa och Edvin. Ni är mycket bra!


2007-11-29 puss Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0