Nära.

Det blev ingen lycka igår. Och det är ingen lycka idag heller. Börjar bli sjuk, har så jävla ont i huvudet. Det hände ingen roligt igår, sov bort hela träning, efter träning gick hem och sov. Helt ensam. Inget prata med dig, men istället kan du små busa med alla andra. Det är smått jobbigt ibland. Men jag vet att du tycker om mig.

Dagen har börjat med mer ont i huvudet än innan, ingen ork och bara trött. Men jag måste göra något åt det. Att bara ligga ner i sängen gör det nästan bara värre. Ska upp och röra på mig lite sen, fixa till rummet. Och kl 15.20 till skolan ska gå och laga mat men Martin med laget.

2 månader i dag för oss, tiden går långsamt. Men det är underbart.

I helgen blir det spel på söndag i Falkenberg. Buuu klockan 6 går bussen. Men jaja. Hoppas jag blir bra och få spela!


Lyckan idag : dagen har precis börjat.
 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0