Så var det

Dagen var lycka! Helt okej i skolan, även om mitt prov gick bajs i italienskan. Men men ta nästan. Träning gick bra bra och åter igen bra!  Och spelet från helgen gjorde dagen så mycket bättre. Så dagen har varit lycka även om jag inte har haft så mycket tid till min pojkvän så har det varit en bra dag! Mums på den här måndagen, och även mums på hela veckan. För i morgon har vi ingen morgonträning och vi har team dag hela dagen inget kommer alltså hända i plugget, onsdag alltid lika cilldag. Och på torsdag är vi lediga!! Och på fredag nja ja, helt ok! Så mums! Och i morgon fyller älsklings Elin år J grattis inte längre 15 åååååår ^^


Bli lite plugg med en stor godispåse som Lisa fisa var snäll och handlade till mig. Puss på dig.

Sen är det sovmorgon i morgon så det är lycka inte behöva tänka så mycket på det.


Dagens lycka:  Julia biffen Lindberg:O hahha och att jag trivs här nu och vill stanna!



image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0