Sluta på det sorliga.

Idag åker jag till falköping, jaaa. Jag längtar fan! Det är lite sjukt men det gör jag. Efter alla där och efter träningen och det vanliga rutingen som är varje dag. Det har inte varit det bästa här hemma, inte hänt ett skit och lite små bråk med mamma som alltid. Fattar inte vad vi gör för fel ?

Mycket shopping har det blivit mobil och jacka från pappa så jag är glad. Och lite annat små skönt.

16.30 går tåget ifrån Lund och framme vid 19.45 kanske? Ja, vid 20.00 tiden. Och om jag har riktigt tur så får jag träffa en speciell person ikväll. Men man ska aldrig hoppas för mycket. Jag har lärt mig det under året, ta det som det kommer liksom.

Gårdagen var lycka. Hittade först skor ! Svarta stövlar, som jag lagom mycket hade letat efter. Sen kvällen umgicks jag med dem underbaraste vännerna i världen. Ni gör mig glad. Puss på er.


Ses i falköping (: pusspuss


Dagens lycka: tågresa? Musik på mobilen.


Just de, jag har fått nytt mobil nr.


Kommentarer
Postat av: rebbi ;);)

du gör mig också glad julia ::D:D:D logga in på msn sen så jag kan få ditt nya nummer :):)

2007-11-04 @ 09:33:03
URL: http://rebbi.webblogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-06 @ 13:35:58
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0