Trevligt.


Jag förstår inte mig själv nu. Haha säger jag bara. I dag börjar jag 08.55 och jag ställer klockan på 07.20. och vi går alltid här ifrån 08.30 ? ursäkta Julia? Men det bästa var att jag inte är så trött.

Så jag tror dagen kommer bli ganska okej, även om klockan är 08.00 nu, så känns den redan bra! Tidig träning betyder tidigkväll och det är jättemycket lycka!

Sen det bästa är att vi är lediga i morgon från skolan! Igår skrev jag klart min skriftliga redovisning, och tränade på min muntliga. Tre lektioner i dag gör även det så mycket bättre!


Snart är det jul och då kommer jag hem


Dagens lycka: dagen började bra, men hur kommer den att sluta?

Puss ♥


image39 du är mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0