Undra

Dagen började skit, jag ville inte gå upp i morse. Jag har verkligen inte problem att gå upp. Men idag gick det bara inte, så efter jag har tagit mig upp gått i snabb fart till skolan med Sofia börjar dagen. Med italienska, fy för provet. Men jag visste att det skulle se ut så, men nästan gång ska jag få till det. Sen engelska, ok vi gör inget på lektionerna med Helena. Fick reda på mitt samhälle prov i statsskick, jadå tummen upp (Y). efter det var det idrott och då skulle vi simma, buu jag tycker det är roligt men jobbigt som fan. Men det var över efter en lite stund med mat + svenska och då fick jag redovisa muntligt som jag hade väntat efter och det gick bra.

Gårdagen var mys med Edvin♥. Vi hade inte träffats på hela veckan, inte så kul. Men det var bra att vi fick prata om allt och jag tror vi ses i dag igen.

Träning idag i 2 timmar bara och sen är det helg! Jaa. Och nästan veckan är så jävla efter längtad. Det händer inget nästan vecka det är karaktärsvecka så vi har inga lektioner typ. Nice.


Dagens lycka : att dagen tog slut! Och jag tycker om min pojkvän mycket.


Puss/ julia ♥



image40 mycket längesen (: mjau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0