Det Är Så Jag Säger Det

Då blev det en ensam kväll idag igen. Gårdagen var inget att hurra för precis, mycket tårar och även lite skratt. De flesta trodde det var slut ett tag där. Men det var det inte.

Dagens aktiviteter var att fixa mitt rum inför veckan, dem ska måla om och fixa sånt här så alla saker fick placeras in i mitten. Lite hjälp av min sötnos, lite prat med han om gårdagens händelse. Sedan Killmatch, grattis till er. Sedan Elit match som alltid är roligt att titta på. Och speciellt  i dag. För Rig vann emot Svenska mästarna Sollentuna. Woohho ingen förstod riktigt hur det gick till men det gick! Svedala vann även sin första vinst idag, Grattis till er! Och SARA, du är bäst. måste hem och titta på en match sen och se hur grym du är! Fast jag ska träna med henne på tisdag så jag ska se om jag vågar ta dina servar, för Sara leder servligan!   

Ska titta på film nu på datan, helt jävla ensam.

Mina vallentunare älsklingar har lämnat mig och det är inte bra, jag har blivit en lite stockholmare så det är svårt utan dem. Mycket svårt. Men tur att katta är kvar, men just nu vet jag inte var hon är, kanske hos hennes loveboy och roar sig.

I morgon söndag blir det match emot Arvika. Hoppas mina knän är bra och att mitt huvud är klart, för just nu är det inte det. Så en lång buss färd och sen spel som vi kommer att vinna :D och sen killarna spelar och sen hem igen.


Dagens lycka: Jag fick många pussar och nu är det inte långt kvar tills jag är hemma! + att jag kan nog snart säga det till dig.


Pusspuss/ Julia, även kallad harbulian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0