Det kan inte bli bättre

Början av den här veckan har varit så bra. Sov hos Edvin från i söndags till i tisdags, mer än underbart. Just nu är jag lyckligast av lyckligaste. Har det perfekta förhållandet med min Edvin och jag är hemma i svedala många dagar till. Jag trivs med min omgivning och allt annat är bra. Jag är så kär att jag nästan gråter av glädje. Allt han gör och säger är så perfekt för mig.

Dagen gick åt att fixa lite grejs, shopping jacka till mig, och lite sånt mysigt! Fått min mobil med, yeah. I morgon blir det klippning som gäller, får se hur det blir bra hoppas jag på.

Sen fredag , shopping med farmor. Lördag myskväll med tjejerna. Söndag, till falköping igen.   + att jag fick träffa idag alla mina underbara vänner som jag hade saknat så. Jobbigt att jag inte hade träffat dem sedan i augusti. Men det var verkligen lycka att få prata med dem om allt. Fast alla var ju inte där, Linnsan kommer i morgon, en lite träff vi hinner kanske göra innan jag ska träna, får se.


Men ikväll blir det slapp dag, tränade igår och jag fick passa, inte så kul men men. Det bäst var att jag fick träffa min tjockis! Sara.


Dagens lycka :  Alla underbara sms jag har fått och skicka!

Jag kan snart säga det till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0