få dagar

Torsdagen började bra! Tidig morgon och inte så mycket stress. Mycket kärlek av min sötnos och allt börjar bra. Sitter nu på datakunskapen, och det suger verkligen. Inte så mycket att göra. Och sen kommer någon som inte är så roligt. Vi ska ha debatt i 3 h ! Hjälp, kommer nog att gå sådär tror jag. Jag pallar inte prata eller något sånt, är trött och sliten och vill bara att lovet ska börjar och jag får komma hem!

Längtar efter att sitta på tåget och höra den säga slutstation Malmö central. Eller så blir det att jag åker buss, men vilket av det så längtar jag!

Fast dagarna innan kommer med blir bra, i morgon helt okej dag! Lördag fixa mitt rum och titta på volleyboll och söndag åka och spela. Måndag sova med sötnosen och shoppa i Skövde och tisdag åka hem!

Så dagen är bra, hoppas jag även kan träna idag. Får se hur det känns.


Pusspuss // julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0