flera steg.

Längesen igen, men jag har verkligen inte tid. Jag tycker inte om att säga så. Jag har inte tid till dig eller till det. Men det är sant för en gång skull nu. Men just idag är de en lugn dag, hade morgon träning. Inget att hurra för men det var helt okej, och sen är man ledig på kvällen och det är bäst! Fast man är lagom trött nu.

Jag sitter i datasalen och "letar info" om centerpartiet som vi ska har en debatt om på torsdag, och jag har typ ingen koll. Men men. Det kommer nog att gå bra. Fast någon som inte gå bäst nu är, mitt knä. Har ont som fan. Och matten suger röv och allt annat i skolan. Fast det som verkligen är bäst är att jag ska snart hem! Hem till Svedala! Jag vill hem på ett positivt sätt. Inte att jag längtar hem, utan det ska bli så jävla skönt att få ta det lugnt och bara vara hemma. Lovet börjar på fredagen, men tack vara att vi har match på söndag kväll, så åker jag inte hem förrän på tisdag, men det är lite för att jag vill umgås med min loverboy med. Så på tisdag förmiddag kommer jag hem. Så måndag och tisdag blir mys dag med Edvin.

Har en lektion kvar idag, sen ska jag och Sofia ner till stan och shoppa mat och mysa i stan. Jadå som vi säger här uppe, fast på skånska.

Men jag trivs bra och det mesta är bra. men jag saknar hem  och vänner + familj <3


Pusspuss / Julia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0