Hjärta utan hem

Nu är det bara två skol- dagar kvar tills lovet, härligt. Fast det är 6 dagar kvar tills jag kommer hem, men det kommer att gå snabbt.

Allt är bra, men mitt humör är inte det bästa. Jag är liksom inte sur eller glad, jag är något mellan där. Så jag blir sur på minsta lilla och glad för minsta lilla.

Jag är hemma nu en snabbis, för alla har rast en lång stund nu. Men inte jag för jag har min extra matte, som jag veklingen behöver nu känner jag. För matte är inte min grej som min lärare sa.

Träning ikväll som alltid, får se hur mkt jag är med. För mitt knä är cp just nu. Har ont precis hela tiden. Men det blir nog bättre , och jag vill verkligen få spela för jag spelade inte förra helgen så det kommer att suga om jag inte kommer att få spela nu till helgen. Och det kommer att suga om jag inte kan följa med till Arvika och bara titta på! Åka 3.5h i buss och sen inte spela.


Lycka idag: sov morgon+ att vädret är jättefint! Och jag har världens sötaste pojkvänimage33

Pusspuss / julia


Kommentarer
Postat av: cecilia

Skönt att du får komma hem till kära svedala snart :) Förlåt att jag inte hälsat på den här veckan, men vi har koncentrationsvecka, så jag slutar sent alla dagar utom torsdag! :/ Då kanske jag kommer lite tidigare än 19 till träningen, o säger hej (om jag hinner) :) Saknar dig babe!

2007-10-24 @ 16:36:47
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0