Immunförsvar var är du ?

Mitt immunförsvar är helt borta. Jag var sjuk innan Nm och jag har fan inte blivit helt frisks än. Det går upp och ner. Jag fattar inte hur jag klara det? Men vissa hade det problemet och vissa inte. Andra tycker inte om varandra andra gör.  

I morgon är vi lediga från skolan, skönt fast jag vet att jag måste plugga fast även shoppa lite. Så det blir nog Skövde i morgon om jag får tid. Ska försöka träna i morgon!

Jag är säker på att jag trivs här nu, har hittat min plats här. En lugn plats.

Fast det är klart att jag saknar hem, fast det är inte det att jag saknar Svedala, för jag har allt jag behöver här uppe. Pojkvän volleyboll och vänner. Men jag saknar liksom huset, att inte bara ha ett rum, jag vill ha fler rum.

Men det är mest klart att jag saknar den lediga stunden, det finns inte här. Inget ledigt. Man kan inte bara ta bussen till Malmö om man vill, man hinner inte det.. man hinner inte träffa andra personer än volleybollarna. Volleybollarena är allt man har. Så det är livet nu, vi säger som våran Martin, tänk volleyboll på planen och utanför. Och det är precis det vi gör!

Så nu ska jag blir frisk!

Pusspuss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0