Nere på gatan

Jag brukar inte känna så här! Men just nu idag är jag för känslig och för trött för att ta farväl av mina bästa vänner just nu!

Jag kan aldrig säga hejdå! Jag är inte bra på att hålla min tårar inne, jag visar alltid mina känslor för mycket. Kan både vara bra och dåligt på något sätt.

Men idag är det inte det bästa. Har mått skit idag, en lektion gick jag på sen gick det inte mer, mitt huvud var en bomb som när som skulle sprängas. Sen var det hem och sova . ingen träning idag heller, ingen lycka alls, får se även hur mycket spel det blir på söndag? Även det känns surt som fan, allt suger just nu.

Elin och Sofia åkt till Kungälv och har kul där och jag kommer inte får träffa dem fören på söndag. Edvin vet jag inte vad han gör ikväll, mamma är även hon i Kungälv med min kära bror. Pappa hemma och laddar inför morgon dagen, Svedalas elitchans att vinna en match. Mina flickor där hemma festar och Linn är i Stockholm hos hennes loverboy jensan.

Och jag är ensam i Falköping i mitt lilla rum i 23D på Wetterlinsgatan.

Alltså så blir det en ensam kväll, kanske med katta och hon inte ska träffa hennes loverboy.

ensam är ordet för idag-

Dagens lycka: mina kläder kom idag och det är bara 4 dagar kvar nu!


2007-10-26
/ julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0