här får ni

okej, jag har inte orkat blogga något. men nu kommer det en snabbis ;)
 Fredags ! partypraty. det var de bästa på länge! men sen efter mår man sådär. men det är bara att leva med det. I lördags föräldrar möte, alltid lika kul! senare till gbg, jaaaa, äntligen fick jag shoppa lite till. jag fick inte min svarta klänning :( men lite annat bra. mamma och jag sov över hos mia och anton. sen hem på söndag.

har gått en månad nu, och det här är de bästa jag har varit med om. jag mår så bra. allt är så underbart.

fystesterna fick helt okej. orkar inte dagen, styrkte testerna.. fy för!

pusspuss julia!
 love u oooooo<33

Kommentarer
Postat av: elin

puss på pussel föralltid!!!!

2008-04-02 @ 22:59:56
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0