helgen

Så lite info vad som har hänt i helgen.

Den har varit nästan den bästa på länge!

Fredags, träningen gick så otroligt bra! Har inte gått bättre någonsin. Och jag behövde ha en sån träning nu, för att visa att jag med kan!!  Sedan blev det fredags mys med oliver, film + godis!!

Lördagen, var mycket bra. Åkte vid 9 till gbg och där shoppade jag och oliver en massa. Massa mys och allmän kärlek till staden och till min pojkvän. Lördagen fortsatte med att se när min pojkvän gjorde sig i ordning inför kvällen, otroligt het man jag har! Sen blev det stressigt för han. Fick vara lite ensam på kvällen, men det gick de med. Tittade på film och gick och la mig tidigt. Vaknade sedan av ett telefon samtal av han som sa att han kom hem lite tidigare. Och det gjorde han och jag fick ett skratt på köpet och en lite jobbig natt..

Söndag, började med en lång promenad som vi behövde. Sen pizza och tv tittade efter de gick vi och sov en stund till. Och sen gjorde vi oss fina inför kvällen för vi gick ut och åt och vara mycket fina! Efter det gick vi hem och sov.


Så om man ska sammanfatta helgen har det varit mycket MYS och även mycket promenader och sovit en hel del . och hela helgen har varit med min oliver,


Puspsusspusspsusssjagälskardigpusspsusspsussspussspussspussspussspuss


Jullan!  


Kommentarer
Postat av: elin

tack för din lööööv! :D nu jävlar ska vi ha kommentar krig :D

2008-04-07 @ 20:07:19
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0